مزینان نیوز

مزینان همان عشق آباد همان دیار سر فراز محل تولد دانشمندان ایران زمین همچون شهید دکتر علی شریعتی مزینانی و دیگر اندیشمندان ایرانی است...
شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه
شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

مزینان نیوز

مزینان همان عشق آباد همان دیار سر فراز محل تولد دانشمندان ایران زمین همچون شهید دکتر علی شریعتی مزینانی و دیگر اندیشمندان ایرانی است...

مزینان نیوز

خدایا ...
به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم
و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم
بگذار تا آن را من خود انتخاب کنم اما آن چنان که تو دوست میداری
خدایا ...
چگونه زیستن را تو به من بیاموز ، چگونه مردن را خود خواهم آموخت
خدایا ...
رحمتی کن تا ایمان ، نام و نان برایم نیاورد
قوتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر ایمان افکنم
تا از آنها باشم که پول دنیا می گیرند و برای دین کار می کنند نه از آنها که پول دین را می گیرند و برای دنیا کار می کنند
ای خدا ...
میدانم که برای عشق زیستن و برای زیبایی و خیر مطلق بودن چگونه آدمی را به مطلق می برد . اخلاص ، یکتایی در زیستن ، یکتایی در بودن و یکتایی در عشق ...
خدایا ...
مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان
اضطرابهای بزرگ ، غمهای ارجمند و حیرتهای عظیم را به روحم عطا کن
لذتها را به بندگان حقیرت بخش و درهای عزیز را بر جانم ریز

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

StatsCrop Pagerank

شاهدان کویرمزینان درنظر دارد تا 29خرداد همزمان با سی و ششمین سالگرد شهادت معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی فرزند شایسته ی کویر پر آوازه ی مزینان آنچه تا کنون در پرده ی ابهام از زندگی ، تدریس ، مبارزه ، هجرت وشهادت مانده و یا کمتر به آن پرداخته شده است منتشر نماید با عنایت به اینکه ممکن است هر لحظه مطلبی بیابیم که برای ما تازگی داشته باشد و یا آنکه بنا به دلایلی شاید نتوانیم دیگر به آنها دسترسی پیدا کنیم لذا این سری مطالب بدون دسته بندی خاص منتشر و تقدیم مخاطبان شاهدان کویر و دوستداران واقعی آن شهید راستین و والامقام می شود.

بی شک دراین مسیر نیاز به امداد و کمک تمامی یاران همراه به خصوص فرهیختگان و اندیشمندان مزینانی می باشد تا اگر نشانی از او در سایتها و خبرگزاریها و یا روزنامه ها و نشریات و... دارند  یاریمان کنند تا بتوانیم دین خویش را به عنوان یک همولایتی به او که مظلوم همیشه ی تاریخ است ادا نماییم پس به اذن الله و عون الله.

اولین قدم دستور رئیس سازمان اطلاعات و امنیت محمدرضا پهلوی است که حتی از جنازه ی شریعتی نیز می ترسیده اند و ما برای روشن شدن اذهان عمومی و همشهریان مزینانی که منتظرند تا پیکر فرزندشان را که به امانت در جوار حرم بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری گذاشته اند باز ستانند و در زادگاهش مزینان به خاک بسپارند این سند را منتشرمی کنیم!



نامبرده بالا که با اسم مستعار محمدعلی مزینانی موفق به اخذ گذرنامه شده و در تاریخ ۲۶ / ۲/ ۳۶ از کشور خارج گردیده، در تاریخ ۲۹ / ۳ / ۳۶ در انگلستان به علت سکته قلبی فوت شده است.


طبق اطلاع خانواده وی اقداماتی را به منظور حمل جنازه به ایران انجام داده اند و ظرف روز ۲/ ۴/ ۳۶ به بعد جنازه او به تهران آورده خواهد شد که احتمالا برای دفن به مشهد منتقل شود.


از آنجا که احتمال دارد از ناحیه عناصر فرصت طلب و مفسده جو در جریان تشییع جنازه و مراسم تدفین و مجالس ترحیم او در تهران و سایر نقاط تحریکات و اقدامات سویی صورت گیرد. مراتب جهت استحضار و انجام پیش بینی‌های لازم اعلام می گردد.

منبع:ایرون دات کامhttp://www.iroon.com/irtn/photo/1072/

منبع:http://shahedanekavir.blogfa.com/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۷
حسین مزینانی عسکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">